Rezident zákazníckej kvality, Nitra
(na pracovnú zmluvu do kmeňového stavu firmy)
Náplň práce:
riešenie zákazníckych reklamácií, ukazovateľov kvality výrobkov, testovanie, technická analýza
technická spolupráca s oddelením kvality
komunikácia ohľadne prvotných nápravných opatrení v reklamáciám
zasielanie zákaziek na sortovaciu spoločnosť v prípade vyskytnutia sa problému na strane zákazníka
zabezpečenie koordinácie osôb zo sortovacej spoločnosti
overovanie správnosti reportov z priebehu sortovania
Zamestnanecké výhody:
v prípade záujmu zamestnanca je možné využiť prepravu z určitých obcí
zabezpečené závodné stravovanie (minimálny doplatok zamestnanca)
Mzda: od 1100€/brutto (základná zložka + motivačná zložka, v závislosti od schopností a zručností)
príplatky podľa zákonníka práce
Informácie pre uchádzača: – 1 zmenná prevádzka – 8 hod. pracovný čas
Požiadavky:
vzdelanie: nadstavbové/vyššie odborné, vysokoškolské I., II. stupňa v odbore kvalita
jazykové znalosti: anglický jazyk – stredne pokročilý
Microsoft Excel, Word, PowerPoint – pokročilý
vodičský preukaz skup. B
počet rokov praxe 2